Wat ontzettend vervelend! Een klacht. Graag lossen we deze op zodat je weer tevreden kan genieten van je gekochte Bestie! Stuur ons een mailtje met je klacht naar [email protected]
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij zijn 100% overtuigd dat je onze unieke luisterervaring geweldig zult vinden. En als dat niet het geval is, kun je het binnen 30 dagen retourneren – zelfs als het gebruikt is!
Vragen? onze klantenservice staat voor je klaar!
WhatsApp ons
Formulier voor de exit korting popup